dolo.hu WEBSHOP - KISZÁLLÍTÁS

Szállítási feltételek: a szállításaink előre egyeztetett időpontban érkeznek meg otthonába. Telefonos ügyfélszolgálatunk mindent leegyeztet Önnel. A vásárlás regisztrálását követően munkatársunk visszaigazolást küld az Ön részére, melyben rögzíti a szállítás/átadás időpontját és költségeit az Ön által elküldött rendelés szerint. A szállítási költségek (szállítás, emelet) kifizetése minden esetben az áru értékének kifizetésével egy időben történik.

 

A szállítás visszaigazolása többségében telefonon történik, így kérjük, mindenképpen adja meg telefonos elérhetőségét, hogy munkatársunk felvegye Önnel a kapcsolatot. A megrendelt bútorokat az ország egész területére házhoz szállítjuk.

 

Ügyfélszolgálatunk telefonszáma: +36 70 376 4894

Kiszállítási díjak:

A szállítási díjakat a termékek értékhatára határozza meg:

 

1 – 30 000 Ft = 3500 Ft

 

30 001 – 50 000 Ft = 6000 Ft

 

50 001 – 100 000 Ft = 10 000 Ft

 

100 001 – 150 000 Ft = 15 000 Ft

 

150 000 Ft felett         = 20 000 Ft

 

A pontos összeg mindig fel van tüntetve a pénztárában a kosarában levő termékek értékének megfelelően.

 

150 000 Ft felett áruházaink 30 Km-es körzetén belül a szállítás INGYENES!

 

Kiszállítási területek: Magyarország.

 

Más országba történő szállítás egyeztetése miatt kérem vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

A SZÁLLÍTÁSI DÍJ A KAPUIG TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁST TARTALMAZZA!

Amennyiben a termék házba bevitelére vagy lakásba, emeletre felvitelre van szüksége, kérjük, hogy jelezze felénk telefonon, e-mailben vagy írja be a megjegyzés rovatba a rendelés elküldésekor! Ezeknek a szolgáltatásoknak (rakodás, emeletre szállítás, stb.)KÜLÖN KÖLTSÉGE VAN, AMELY FÜGG A TERMÉKTŐL ÉS SZÁLLÍTÁSI HELYTŐL!

A vásárló tudomásul veszi, hogy az általa megadott adatokat a kiszállítónak átadjuk. Továbbá a vásárló tudomásul veszi, ha futárszolgálat szállít, az adatokat a futárszolgálat részére is kiadjuk. A lapra szerelt termékek átadása az eredeti csomagolásban történik. A termékek összeszerelését nem vállaljuk! A termékek szállítási ideje átlagosan 3-8 hét. Kivételes esetben ettől eltérhetünk! A gyártó késedelmes szállításáért felelősséget nem vállalunk! Átvételkor győződjön meg a termék állapotáról. A termék átvétele során Ön aláírással tanúsítja, hogy a terméket rendben, hiánytalan állapotban átvette. Amennyiben a helyszínen jelzi, hogy probléma merült fel a bútorral - vagy megsérült a szállítás során otthonában - , akkor azt jelezze kollégánknak és jegyzőkönyvbe véve az esetet, kivizsgáljuk a problémát.

Fontos, hogy MINDEN ILYEN ESETBEN TÖLTSE KI A JEGYZŐKÖNYVET, amelyet kollégáinktól kérhet! Minden termékre vonatkozik 1 éves jótállás, mely az áruhoz mellékelt garanciajegy alapján érvényesíthető.

Az áru átadása-átvétele: amennyiben a megrendelt termék nem fér be az ajtón vagy a kívánt helyre, az nem a kereskedő felelőssége!A vállalkozás a terméket visszavenni NEM köteles! Amennyiben a bútor átvételekor hibát, sérülést tapasztal vagy bármilyen kifogással él, úgy azt jegyzőkönyve vezessék fel és lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal.

Az ingyenes szállítás, az ajándék és egyéb promóciók csak egyszer érvényesek egy rendelés alkalmával. Amennyiben a vásárló eláll a vásárlástól vagy cseréltetni szeretné a bútort abban az esetben nem tudjuk vállalni az ingyenes szállítást.

Elérhetőség:

Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 70 376 4894

E-mail: webshop@dolo.hu

A termék hozzáadva a kívánságlistához
Az összehasonlításhoz hozzáadott termék.

Weboldalunkon cookie-kat használunk a legjobb felhasználói élményért. Részletek